Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI


Články - MXA TEST: 2009 Yamaha YZ250 2T
2·3 >>
pies
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 07:20
Diskusia k článku MXA TEST: 2009 Yamaha YZ250 2T
 mito12
registrovaný člen
12
Pridané: 27.01.2009 07:24
amen

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mattoni
registrovaný člen
733
Pridané: 27.01.2009 07:38
:-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 sovietlc4
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 07:49
wau normalne som rad ze mam 2t ... :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 27.01.2009 08:20
Akurat je nefer a nelogicke porovnavat 250 4T a 250 2T, lebo nemoze spolu jazdit v jednej triede. Skoda ze som 2T nikdy nejazdil, vela veci v tom clanku ma nieco do seba (hlavne udrzba, 5kg vahy moto mi je ukradnutych pri mojich 100kg).

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mattoni
registrovaný člen
733
Pridané: 27.01.2009 08:22
2T forever

Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 08:36
tom a preco nefer a nelogicke? je to rovnaka kubatura!!! to ze 2T ma vyssiu ucinnost, pri rovnakej kubature je vyhoda konstrukcie jeho motora, 4T je zase daleko jednoduchsia na ovladanie a techniku jazdy, vela sutazi v USA zacina povolovat 250 2T do rovnakej triedy ako 250 4T a myslim ze vedia preco, skus spravit nejaky MX pretek na 250 2T (daco podobne ako si robil so Shercom) a zistis, ze preco ich davaju do rovnakej kubatury...ako sa aj v clanku pise aj na 2502T aj na 2504T sa dosahovali rovnake casy, takze si nemyslim, ze to porovnavanie je az take uletene
....a este posledna vec: 250 2T uz do rovnakej kubatury ako 450 4T v dnesnej dobe rozhodne nepatri

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 27.01.2009 08:40
Ja som mal to štastie a vyskúšal som aj 2T a teraz 4T síce Hondu,ale v konečnom dôsledku je to skoro to isté je tam vela lákavých výhod,ale začiatočník na 250 2T je dost odvaha.Je strašne sílná a pridávať vie každý,ale ovládať už je tažšie.No článok je dobre spracovaný a tie rozdiely tam sú vypísané.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 spatas
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 09:28
Podla autorov clanku by mala byt trieda MX2 250 4T aj 250 2T. Tak MX1 by mala byt 450 4T a 500 2T. Takze ak zacnu asociace o tom rozmyslat ako autori clanku, tak sa mozno dckame navratu 500 2T do vyroby a predaja. Som rad, ze 2T maju stale priaznivcov ktory si nevedia predstavit zivot bez 2T masin. Mam YZ 250 2003 a inu masinu ani nechcem ani nebudem chciet. Jedine novsiu budem chciet.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 27.01.2009 09:47
JURIPKO: ona ani v konecnom dosledku nie je silnejsia, ale je to len pocit (privera, nastup vykonu).

pies: v podstate mas pravdu, lebo 250 4T nebyvali zo zaciatku take silne, preto mohli konkurovat len 125 2T, teraz doba pokrocila. Aj ked 250 4T ma stale menej koni ako 250 2T, v casoch to vyjde asi na rovnako. Osobne by som nemal problem jazdit s nimi v jednej triede!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 09:50
Veľmi pekný článok a podrobný. To mám rád. Uvidíme ako pôjde vývoj pravidiel ďalej a najmä vývoj motocyklov.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jozocr1
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 10:01
presne tak , je tam ten pocit z privery :lol: vecsina jazdcov co jazdi na 250 4t by v tom momente uz mala davno hodenu vyhsiu rychlost alebo by sa toho zlakla :lol: Osobne ked som jazdil 125ku a pozical som si 2504t tak sa mi to zdalo strasne slabe ze vobec to netaha za ruky ako salene ze co s tym je . Zvykol by som si lahko na 4t 250 ci 2t 250 :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 barny
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 10:11
ale je tu dalsi problem..........ak by jazdili spolu 250 2T spolu s 250 4T aku triedu by jazdili 125 2t? 125 2T sa nemoze rovnat s 250 2t aj keby bola kompletne na "steroidoch" B-) .....ved v MX2 prave zvýsili výkon 125 2T na 150 2T aby mohli konkurovat 250 4T....myslim si ze nehrozi, aby sa znova vyrabali 500 2t z 30 jazdcov by si mozno 1 kupil a ostatni by uprednostnili "ludsku" 450 4T....riesenie vidim bud v znizeni obsahu vlaca u 450 4T alebo vo zvyseni obsahu u 250 2T... :) peace :!:

Hodnotenie príspevku:  0    0
jahnic
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 10:12
Neviete ako to je s tými studenými zvarmi? Lebo plánujem kúpiť nejakú 05 alebo 06.

Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 10:28
jahnic, nie je to az take tragicke, kontroluj hlavne vizualne celistvost zvarov a ci nemaju praskliny, no a chod jednoznacke do 06, ta uz ma tlmice SSS a titanovu zadnu pruzinu

Hodnotenie príspevku:  0    0
 tekis
registrovaný člen
15
Pridané: 27.01.2009 10:55
mna fascinovali tie tlmice! mal som vplane ze si poriadim 2007,ale pre nedostatok prasuli moj plan zlihal

Hodnotenie príspevku:  0    0
 enslow
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 11:07
2 takt forever....buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeaaaaaaaaaeeeeeaaauuuua
buaaaaaaaaaaaaaaaaeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eeeeeeeeeeeeuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Upravil enslow, 27.01.2009 11:08:35

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lukso
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 11:16
Ako píše Tomáš, 4T za posledné roky veľmi pokročili. Myslím si, že sa to malo riešiť postupným znižovaním objemu 4T. Teraz by také akurátne pre 4T mohlo byť MX2 200ccm a MX1 350ccm. V takom prípade by aj tých 2T zostalo viac..

Hodnotenie príspevku:  0    0
 marcom
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 12:47
Pekný jednostranný reklamný článok. :-/ Isteže nikto nepochybuje o fyzikálnej účinnosti 2T motorov, ako aj úspore na materiály atým pádom na hmotnosti. Takisto údržba o čosi jednoduchšia aj keď s kratšou životnosťou jednotlivých dielov(oproti4T). No treba sa zamyslieť prečo nastal taký prepad v predaji 2T v celosvetovom meradle?
A pripájam sa k Tomovi s názorom neférovosti. Myslím si že by bolo likvidačné zrovnoprávniť kubatúry 2T a 4T. Možno menšie úpravy v regulovaní áno(150 namiesto125) ,ale vyrovnať kubatúry??? :~

Hodnotenie príspevku:  0    0
marekparek
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 12:52
zrovnopravneni kubatur by asi nepomohlo, protoze ekvivalent ke 450, proste neni, protoze na svete je malo sebevrahu, ktreri by chteli jezdit tento objem ve 2T. navic co bychom delali se 125, musela by asi vzniknout dalsi trida

Hodnotenie príspevku:  0    0
 masina
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 12:55
No mňa normálne ten článok zobral,páči sa mi.Som rád,že som zo 4T prešiel na 2T.Ale je to pre mňa nevysvetliteľné,že 2T tak klesajú na počte kusov predaja jednotlivých rokov.


Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 13:05
marcom: s tou reklamou sa tazko mylis, skus si prestudovat ine clanky na stranke MXA a zistis, ze niesu zatazeni na nijaku znacku, a ked treba kritizuju len taky fukot
......potom sa prevez na YZ250 06-09 par kol po trati a daj argumenty co z toho co je napisane v clanku nie je pravda!!! :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
mires18
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 14:10
ja stale verim iba dvojtaktom lebo si na nich vsetko spravim doma no nie?


Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 14:13
mires18> Už vidím, ako robíš takú častú vec na 2T ako je výmena ojnice doma.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mamaloosa
registrovaný člen
723
Pridané: 27.01.2009 14:45
Nemam nic proti 2T, ale trend 4T je uz tak nastupeny ze ho nic nezlomi a vyrobcom je uplne jedno ci si date motorku servisovat za 200 USD alebo 2.000 USD. Bohuzial je to tak, v kazdom pripade na 4T zarobia 2krat (prvy krat na motocykli , druhy krat na nahradnych dieloch).
Bohuzial si myslim, ze je to tak a otocit tymto trendom uz nedokaze nikto

svetu mier

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 27.01.2009 14:55
Vyrobcovia su radsej, ked sa servisuje za 2000 a nie za 200 (EUR, USD...). Preto teraz televizor vydrzi 5 rokov (a nie 30), pracka, auto... cokolvek - podobne. Aj "znackove" tenisky...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 marcom
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 15:02
pies: ale ja nemám nič proti reklamným článkom. a viem ako to chodí pri písaní takýchto testov to mi ver. A už vôbec netvrdím že nová YZ-to je zlá mašina, práve naopak. No pametám si tak 2 roky dozadu vyhlásenia Yamahi ale aj Hondy že rozmýšlajú o úplnom zastavení výroby 2T modelov. A keď zistili že európsky výrobcovia (KTM,GAS GAS,Husqvarna) robia celkom slušné čísla a ľudia to neprestali kupovať,, tak sa snažia vrátiť späť na trh. A potom vznikne test kde stojí:"Má najširšie, najjednoduchšie, najpoužiteľnejšie a najprispôsobivejšie výkonové pole zo všetkých 250cc dvojtaktov...." čo vôbec nemá reklamný charakter :lol:

Ešte posledná vec. Som za väčšiu vyváženosť štartovacieho pola či už v MX ale aj v CC, a mám rád pestrofarebnosť žnačiek a preto aj takýto "test" je u mňa výtaný. HOU Dohovoril som. :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 15:10
Beriem, OK....Ale aj tak urcite si sa uz na nejakom 2T 250 viezol, no skus si aj novu YZ? A uvidis, ze ta veta s tym reklamnym charakterom ma nieco do seba.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 scania
registrovaný člen
643
Pridané: 27.01.2009 15:37
nech každý jazdí na tom čo chce na tom načo má a na tom čo sa mu páči.
Ja mám rád endruká a pasuje mi 4T vážim 100 kg + výstroj a proste priebeh 2T že nič nič a potom bzzzzzzzz mi nesedí, ja mám rad radšej tratktorý zaťah 450 4T , ale zase mi vadí jej horiš ovládateľnosť, cháp ovládateľnosť nie váha. Ináč podľa môjho názoru by bola najideálnejšou moto asi 300 4T dostatok PS a dostatok Nm.
toť môj názor zatiaľ

Hodnotenie príspevku:  0    0
 scania
registrovaný člen
643
Pridané: 27.01.2009 15:58
jednoznačne však musím dodať že 2T som skúšal, cez hondu , suzu aj kawu a všetky boli proste ovládateľnosťou niekde úúúúplne inde ako moja 450 4T to je jednoznačne pravda takže 2T má v tomto smere určite navrch. Takže ako vravím proti gustu žiaden dišputát.

Hodnotenie príspevku:  0    0
13srofino13
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 16:15
bud som tupec alebo ani ostatny nepoznaju tlmice znacky SSS ??? :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 16:21
13srofino13> Ja si myslím, že SSS neznamená značku tlmičov, ale Speed Sensitive System. To znamená, že reagujú na rýchlosť pohybu piestu a nie na jeho polohu. Keby si si riadne prečítal článok, tak to tam je opísané.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 Mr.Yamaha
registrovaný člen
369
Pridané: 27.01.2009 17:44
Nechcem dávať rozumy,ani niesom veľmi skúsený ale z môjho hobby pohľadu neni 2T250 MX akákoľvek pre hobby jazdenie,je to pre vyspelých borcov. Juripko má úplnú pravdu, ono jazdiť 250 2T fakt neni zďaleka tak jednoduché ako jazdiť 4T pretože2T 250 neodpustí ani milimeter plynu v celom rozsahu/mal som novú suzu 2007,lebo sa mi YZ250F naivne zdala slabá,ale na 2T som sa potom vôbec nechytal/vozím sa často aj na 4T 250 aj na 4 T 450 a je to oveľa kľudnejšie povozenie,mám aj gaggas 300ec,ale čo sa týka mx 2T250,tak to je iná káva,to chce veľmi pevnú ruku a veľké kule,nič pre hobby kategóriu a už vôbec nie do lesa a pre začiatočníkov,tam je oveľa vhodnejší 4 T,alebo 2 t ale enduro.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 spatas
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 17:57
mr.yamaha je to tvoj nazor, ale ja s tebou nesuhlasim. Na 2T 250 sa da aj zacinat aj jazdit hobby aj velmi dobre a kvalitne zajazdit si. Zalezi len od jazdca co chce. Su ludia ktorim staci sa na nej povozit, niektori aj trenuju aby sa poriadne povozili a niektory trenuju aby dokazali na nej zavodit. A vsetci co som opisal su hobby jazdci. Len je medzi nimi rozdiel ako sa ku svojmu konicku postavia. Vsetko zavisi len od jazdca.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 27.01.2009 18:09
spatas je to tvoj názor,ale ked sa pozreme na MXpreteky to je skoro jedno či vrcholové,alebo nejaké pohárové seriály tak tých 2T tam moc nieje.

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 18:14
Celkom pekný článok až na to že sa dá zrenovovať za menej ako 200 dolárov a dá sa servisovať príborovým nožíkom.
Sám som chcel kedysi 450 4T, ale som rád, že som ju nekúpil a namiesto nej som kúpil 250 MX 2T. Pre mňa ako hobíka je to oveľa väčšia zábava, oveľa živšia jazda, neuveriteľné zrýchlenie pri akomkoľvek ťuknutí do plynu a hlavne dokážem sa na nej veľmi dobre vyblázniť.
Na 4T som sa ešte nevozil, takže porovnávať to nechcem, ale s čítania si mýslím že nič pre mňa a keby som si mal kupovať ďalšiu moto tak jedine yz alebo sx 250.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jozocr1
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 18:18
ktmichal : ono je rozdiel jazdit a vozit sa :lol: a na citanie sa nespoliehaj -skus aj 4t 450 :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 27.01.2009 18:20
ktmichal: "Na 4T som sa ešte nevozil" - zopar kamosov jazdilo 2T 250 a presedlali na 4T 450 a hovoria ze kam sa hrabe 2T s vykonom... Takze si to vyskusaj a potom budes mudrejsi ;) 4T taha plynule, 2T az po privere - preto sa Ti zda ze ako strasne silno taha. Je to o tom, ze najskor netaha a potom az moc :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 18:39
No tak som kupil YZ 250 2OOO,,,,,,,,,,,bud je nahovno alebo to neviem ,,,,,,,,,,ked dam sulec na doraz necitim ziadne obrovske trhnutie na privere ,,,,,,pekne plynule zabera ,,,,,,,,,,,je to skor vyfukom ,,,,,,,,,,,jazdi sa mi na tom lepsie ako na 4T 450 ,,,,,,,,,oproti 4T 250 viac zabavy , same drifty furt na zadne , kedykolvek zrychlenie ,,,,,,citim sa ako riadny palic ,,,,,,,,,,,,,,,skor to unavi je pravda kantrac na tom asi bys om umrel ,,,,,,,,,,,,,,na blbnutie cez vikend a vycistenie gebule po praci super vec ,,,,,,,,,,,,,,,dalsi by som si predstavil YZ 250 ale hodne mladsiu ,,,,,,,,,,,zas jazdim velmi kratko mx ale mam radost

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 18:54
tomXX: Možno aj ten 4T niekedy vyskúšam, ale to by som musel byť pri peniazoch, čo ako študent nie som. A ja som nepovedal ze 250 2T je silnejšia ako 450 4T, pretože na pretekoch na 450ky určite 250ky nemajú, to viem. Asi ste ma zle pochopili, alebo som to zle napísal, ale picaso to vystihnul na 100%, proste je na tom riadna zabava, drifty, stale na zadne.

Upravil ktmichal, 27.01.2009 18:55:49

Hodnotenie príspevku:  0    0
 fejfo
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 19:00
Páni mal som dvojtakty aj štvortakty s každej dvakrát. Stále som špekuloval. No potom som pochopil že 2t je pre skúseních paličov a nie pre mňa.Zo skúsenosti sa dvojtaktu nieže bojím ale mám pred ním veľký rešpekt.

Hodnotenie príspevku:  0    0
vlke
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 19:05
pies: Perfektná voľba článku, ďakujem.

JURIPKO: je normálne, že si típek vyberie 4T 450cc čo ho tak neubije ako 2T 250cc a pritom má ešte výkonostne navrch. Keby sa jazdili rovnake kubatúry tak by to bolo o niečom inom a tých 2T-ktov by tam bolo oveľa viac. Aj keď nie raz som videl ako Bučko alebo Predanóczi na 2T 125cc vyplatili aj pánov jazdcov na veľkých 4T. A tiež netreba zabúdať na to že ľudia od opíc nemajú ďaleko a preto sa radi opičíme a kseme to čo má každý lebo reklama a spoločnosť ti natlačí do hlavy svoju pravdu a kupujeme nie čo chceme ale to čo oni nám chcú predať.

Hodnotenie príspevku:  0    0
azzan
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 19:18
2T by sa v motokrose oplatil len po zmenení kubatúr ,ako ste už písali a je to aj vidiet v MX2 nevidíte nič len 250F :D ,ale v endure je to naopak ,tam sa 2T darí a tí čo skúsili 2T enduro vedia prečo to tak je ... aj ked mám YZ 250F tú 150 2T by som skúsil .D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 spatas
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 19:38
Ano nieje vela 2T na pretekoch. Je to tym, ze vela ludom 4T vyhovuje. Ale ja si myslim, ze keby boli v najvyssich sutaziach vyrovnane podmienky pre motorky 4T a 2T tak niektori by radsej jazdili 2T lebo im to viac vyhovuje. Lenze im ide o vytaztva a preto nemozu zaostavat koli motorke ktora podla ich slov neodpusti ziadnu chybu.
Mam rad 2T koli tomu, ze som stale v maximalnom sustredeni a v strehu. 4T ma svojou plynulostou chodu ako keby ukludnuje a sa mi zda, ze malo pridavam alebo co.A aby som si jazdu na motorke uzil a vychutnal poriadne, ci uz na 4T alebo 2T, chodim behat, bicyklovat, dviham cinky a v daka tomu ma neprekvapi prudky narast vykonu po pridani plynu, aj ked si myslim, ze to nieje az taky prudky narast. Jednoducho ma to bavi viac na 2T ako na 4T.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Minddo
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 19:49
Velmi pekný článok, ale ja mám aj tak radšej 4T, skusil som aj 2T, je to pekné vozenie. Podla musí človek vedieť na čom sa mu lepšie jazdí či 4t alebo 2t a podla toho sa rozhodovať.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Rony118
registrovaný člen
118
Pridané: 27.01.2009 19:55
videl som par krat Pichona (na vlastne oci ) na SUZUKI 250 2T Podla mna to naj-co som kedy videl . Ak niekto mate videjko - dajte ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
Rišo
registrovaný člen
919
Pridané: 27.01.2009 20:19
Skusme porovnat aj spotrebu 2T-4T rovnakej kubatury, kolko to spravi za rok koruniek? Mam 4T a v batohu na chrbte vodu a slaninu, chalani na 2T benzin. Nemam nic proti 2T, ale na mna je to moc silne :)

Upravil Rišo, 27.01.2009 20:20:40

Hodnotenie príspevku:  0    0
 josto
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 20:27
vyberať si podľa článkov,diskusií,reklamy je istotne hlúposť,treba si to vyskúšat a porovnať :bla: už mlčím

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 21:38
spatas on tam prudky narast je pokial jazdis ako sa ma...to znamena v kazdej zakrute spojka a plny plyn. Naucil som sa to az ked som z 250 2t presiel na 125, ked som to ale skusal znova na TRUovej 250, proste sa na tom nedalo udrzat, preto dakujem, neprosim....
ja myslim, ze tie tlmice su uz od 2005 ako aj hlinikovy ram a nezmeneny motor do teraz...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Martin KTM
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 21:57
Ja som presedlal z 250 2T na 450 4T a mozem povedat ze vykon ma 4T vacsi a lepsi (pri mojej vahe neskutocny).Na 4T vydrzim o dost dlhsie jazdit a nebolia na ruky ako pri 2T a aj v batohu mam vela miesta

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2009 21:57
Zas TRU bova250 je s inej planety ,,,,,,,,,,to nie je pre ludi :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
2·3 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 21.09.2019
MM SR Countrycross + Quad
Morovno
cal_icon 22.09.2019
MM SR Countrycross dvojíc
Morovno
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky