Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI


Všetko o moto - KTM SXF 250 2009 co treba skontrolovat....
pepan
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 17:10
Zdravim mam KTM SXF 250 2009 Najazdenich 85 mth idem tam menit pies a chcem sa spytat ze ci mam menit aj ojnicu a loziska na kluke...prosim vas poradte mi naco by som sa mal este zamerat po 85 mth??? dik moc za odpoved :)
stanley010
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 17:21
skontroluj si aj ojnicu či nema nejaku extra volu a aj ložiska ja som menil tiež na staršej moto ložiska sice boli celkom dobre ale preventivne nikdy nevieš kedy kusne,dalej ventile vimen rozvodovku a určite aj piest po tolkych hodinach.Zaleži aj ako jazdiš či vykendovo alebo mx

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepan
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 17:26
som skorej klasicky hobi jazdec cez vikend niekam na trat a ked sa podari tak aj nejake to endurko alebo MX pretek olej na tom menim kazdych 8 mth aj ol filter a fzduch filter po kadej jazde ked chcem skontrolovat loziska na kluke staci ked pozrem na zapalovanie ci ma volu alebo mam to rovno rozpolit a vymenit ich..??rozvodovku som menil pri 75 mth

Hodnotenie príspevku:  0    0
stanley010
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 17:38
no skus naprv tie ložiska skusit bez rozpolovania no ale ked budeš chciet menit ojnicu aj tek musiš rozpolit motor

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepan
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 17:47
no piest budem menit urcite a tu ojku teda podla tej vole ja len ze ci nema niekto skusenosti stym ako by to mohlo v nutri vyzerat po 85 mth..

Hodnotenie príspevku:  0    0
 199travis199
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 17:51
po 85 mth to moze vnutri vypadat ako nove ale aj ako po vojne

Hodnotenie príspevku:  0    0
 pedroza
registrovaný člen
323
Pridané: 31.01.2013 17:56
vymen piest,rozvodovku a sponovak. nic ine tam netreba ak to ma fakt 85 mth,

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepan
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 18:02
rozvodovku a sponovak som menil pri 75 a ma to podstivich 85 mth.este sa chcem spitat ..ked jazdim a spadnem a idem nastartovat moto tak mi nechce chytit ked je zohriata je to normalne pri tychto moto alebo bude nniekde vada ked je studena chyta na supu a olej sa netrati...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 erik
redaktor
Pridané: 31.01.2013 18:06
to je normalna vec ked padneš tak ti zaleje karbec... skus pouzivat hot start ...tu malu pačku nad spojkovou pakou to zvycajne pomaha :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepan
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 18:12
pouzivam tu packu len nekedy dotoho kopem aj minutu a nic ked som mal 2T tak to slo na supu je to pri 4T normalne ..alebo mate niekto nejake triky na ten tepli start dik,..moc za vase odpovede..

Hodnotenie príspevku:  0    0
 pedroza
registrovaný člen
323
Pridané: 31.01.2013 18:16
mozno to nevies dobre startovat, este sa mi nestalo ze by nechcela chytit


Hodnotenie príspevku:  0    0
 erik
redaktor
Pridané: 31.01.2013 18:19
je to normalne ...4t sa startuje o moc horšie ako 2t ...musis vediet kedy kopnut nie len tak bezducho skakat po pake a cakat kedy to drapne ...ale tak mne aj ked motorka padla na zem tak teply start mi pomohol vzdy ...musis to stlacit hned ako ides po pade startovat lebo ked dlho kopes do paky tak 4t sa lubi "zachlastat" takze jedine tak by som ti poradil ...u kazdej moto je to individualne ...to je tazko ...mimochodom mam uplne rovnaku mašinu ako ty ale takyto problem nemavam :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepan
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 18:19
este nemam zo 4T take skusenosti mam ho kratko iba nejake 4mesiace. tak asi bude to startovanie vomne :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepan
registrovaný člen
Pridané: 31.01.2013 18:22
erik
ppresne tak nejako som to robil ja----bezducho skakat po pake a cakat kedy to drapne-----chce to prax a inak ako si spokojni s s masinou..robol si tam uz nejaku vecsiu GO motora.??


Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 01.02.2013 08:25
Ja nie som bežný majiteľ, ja mám na 250SXF 2007 nabúchaných 230+ mth na pôvodnej ojnici a ložiskách. Menili sa len guferká na ventiloch a výfukové ventily. Keby som mohol v 2013 jazdiť, tak by som už ale tú ojnicu vymenil :lol: PS: olej mením po 10-13 mth :~

Hodnotenie príspevku:  1    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 01.02.2013 09:11
inak človek je už z toho kkt. rozoberieš to , sučiastku by si mal mať podľa manuálu po toľkých mthodinách už asi aj odparenú a skúsený rozumný chlap sa ťa opýta: ty si na tom jazdil iba dole kopcom na volnobeh, že ? Modelová situácia 2: po výmene ložísk na kľukáči spravíš 30 mth, roztaví sa klietka a tlačíš hore kopcom dole kopcom hodinu a pol domov aby si potom mohol dať 700 euro za generálku motora (myslím 2T) nuž a teraz babo raď

Hodnotenie príspevku:  1    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 01.02.2013 09:35
victor: presne tak!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 01.02.2013 10:01
pepan: a mas to pomerane, je fakt nutne vymenit piest? mozno netreba menit ani kruzky a ty ides menit piest, mozno ojku. najskor meraj, potom rez. menit dobre fungujuce neopotrebovane diely je absolutna blbost (ako pise viktor a tomXX potvrdzuje). preto si poloz zakladnu otazku: preco to chces menit? co ta k tomu vedie? len fakt, ze to ma 85mh? ak ano, tak to je slaby dovod. daj si to najskor skontrolovat a pomerat doveryhodnemu cloveku (dobry mechanik a slusny clovek zaroven). a nech ti skontroluje a nastavi ventily, ked ti za tepla zle chyta. motorka ked padne, tak sa vacsinou zachlasta a treba ju cez dekompresor s otocenym plynom 10-15x prekopat a az potom s vytiahnutym teplym startom nakopnut. najskor ale vzdy skus 1-2x nakopnut (lebo nie kazdy pad automaticky sposobi zachlastanie), ked nechyta, je zachlastana a treba sa drzat postupu podla predchadzajucej vety.

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepan
registrovaný člen
Pridané: 01.02.2013 10:18
ja by som to chcel menit hlavne preto ze ochvilu zacne sezona a aby som potom nezostal niekde vysat kvoli piestu..takze vymena preventivne...a este by som sa chcel spytat ktory piest tam mam tad teda vase skusenost original KTM alebbo WIESCO alebo to je jedno...A dakujem chlapi za rady a skusenosti ste skveli...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 01.02.2013 10:32
wiseco a pod. budu mat asi vyssi kompresny pomer (treba vygooglit), cize bude viac namahane okolie. ty nepotrebujes nahanat kazdeho kona aj za cenu znizenia zivotnosti, takze pre teba je lepsia volba origo (i ked cena bude asi vyssia). v konecnom dosledku ale usetris, lebo napr. kluka dlhsie vydrzi. tie prachy vraz do servisu podvozku. motorka totiz nieje len motor, nieco nevyhnutne a nezaujimave medzi tym a kolesa. ja ked som menil piest na mojej starej moto, boli k dispozicii piesty wiseco v dvoch kompresnych pomeroch, oba boli vyssie ako pri origo pieste, mozno na tvoju moto robia take, ktore maju len malinko vyssi komp.pom., co by nemalo mat na zivotnost ostatnych dielov drasticky vplyv.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 01.02.2013 10:38
Tomxx. Podla toho čo píšeš tak ta motorka vydržala viac ako ty ?! :-P :-P :-P :-P :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepan
registrovaný člen
Pridané: 01.02.2013 10:56
ten pomer piestu wiesco som nenasiel ale nasiel som standartny pomer piestu

http://www.motomaniac.sk/motor-nahradne-diely-motocross-motorky/piesty/pro-x-piest...

a podvozok uz je po celkobej Go kivna vydlica loziska v kolach ulozenie tlmica spodok aj vrch ..a origo ktm piest stoji 250 euro tak bud tam dam wiesko alebo prox...len na prox musim zmerat priemer a wiesko sa vyraba iba v standartnom rozmere na tento model..

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 01.02.2013 11:04
pepan: tak neni o com, kup prox. ale opakujem, nekupuj, ked netreba, najskor pozri a pomeraj.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 01.02.2013 11:26
chalani myslím, že wiseco robí len áčkove piesty ..teda aj keď som naposledy menil, tak som z tohoto dôvodu dal wosner


Hodnotenie príspevku:  0    0
 echo
registrovaný člen
Pridané: 06.02.2013 12:54
ked si dam zgeneralkovat motorku aku mam istotu ze mi tam mechanik namontuje nove suciastky? je to len o tom ze mu to uverim?

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 06.02.2013 12:57
Mal odovzdať to, čo z moto vybral a vymenil. Čo tam ale dal, bude navždy otázka :)

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 21.09.2019
MM SR Countrycross + Quad
Morovno
cal_icon 22.09.2019
MM SR Countrycross dvojíc
Morovno
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky