Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI


Poradňa - Honda CR 250 Valec
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 15.07.2011 20:58
Zdravim viem že sa to tu uš desi preberalo s tym vlacom ale chcel by som dostat konkretnejšiu odpoved takže mam hondu Cr 250 2003 a praskla mi vo valci vyfukova prepažka (zrejme ako večine z vas ktori maju rok 2003 a podobne) tak som sa uš v predošlych diskusiach dočital niečo s vyvložkovanim a moc som tomu nepochopil :D ale ja sa chcem spytat ked je problem v prepažke že je moc vysoka a uzka tak či sa neda nejakym sposobom zosilnit popripade ju niako rozšírit. diky za rady paliči budem rad keby sme našli nejake trvale riešenie aby sa to uš navždy odstranilo dik.
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 16.07.2011 09:39
praskanie tak dlhej prepážky naozaj nie je nič neobvyklé , ako ostatne akejkoľvek prepážky a najmä pri prehriatí motora , alebo pri jeho špatnom nastavení - napríklad bohatej zmesi , alebo pozdnom zápale. Vtedy tá prepážka cez svoje tenké konce nedokáže odvádzať teplo , zvlní sa a praskne. Snahy o zváranie sú dosť často neúspešné , posledne pri opakovanom pokuse o zváranie prepážky na YZ125/00 u našich najjuhozápadnejších úniových "bratov" celá prepážka vyletela do výfuku.

Situáciu vyriešila liatinová vložka do valca , kde sa prepážka posilnila oproti pôvodnej , ale nestačí ju len rozšíriť , musí mať aj tvar aby ju dobre obtekalo.

Ale trvalé riešenie , aby sa to už nikdy nestalo, neexistuje.

Hodnotenie príspevku:  1    0
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 16.07.2011 22:14
diky za rady tak uš som to poslal do belgicka na zvaranie a nicasil tak uvidime o mesiac čo s toho vyčaruju :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 18.07.2011 21:23
spýtaj sa Vlada Magurského - máš ho po ruke v Žabokrekoch.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 18.07.2011 21:45
karol920> Keby len po ruke, oni sú dokonca susedia :D.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 18.07.2011 22:22
co si mu chodil slivky kradnut do zahrady mustaf ked sa hanbis? :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 19.07.2011 21:15
chlapi slivky mu nechodim kradnut :D a ten valec som akurat jemu dal. karol to tipol na jedničku :D tak uvidime za mesiac :) a aj volodaj ma pravdu sme susedia :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 2dudo50
registrovaný člen
Pridané: 07.01.2012 00:22
zdravim nenasiel som podobnu temu tak to napisem sem :)
znamy kupil CR 125 2003 vsetko je v poriadku ale predavajuci povedal ze valec je vyvlozkovany tak sa chcem spytat ze ci tam moze nastat niaky problem okrem toho ze je horsi prestup tepla, pripadne na co by si mal dat pozor ?
podla mna bude potrebne pri vymene piestu zvolit aj ine tolerancie ako pri nikasile, alebo nie ?
za reakcie dakujem

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 07.01.2012 01:05
k vlozke mu urcite dodali aj piest...drz sa standartnych postupov a ak ti to pomoze tak aj biblie, clanok podla Lukasa o vyvlozkovanych valcoch a ich pouziti v praxi ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
PRDO
registrovaný člen
Pridané: 07.01.2012 21:14
ked uz sme tu pri tych valcoch, podla coho mam urcit aku hrubku tesnenia dat nad valec ??

Hodnotenie príspevku:  0    0
 2dudo50
registrovaný člen
Pridané: 07.01.2012 22:21
asi podla antidetonacnej strbiny, kompresny pomer ale to sa musis spitat karla920 a jemu podobnym co stakymi vecami robia


Upravil 2dudo50, 07.01.2012 22:21:42

Hodnotenie príspevku:  0    0
PRDO
registrovaný člen
Pridané: 07.01.2012 23:09
2dudo50: sorry mam tam preklep nie nad valec ale POD valec, az teraz som si vsimol ked si odpisal co som tam ja napisal :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 08.01.2012 10:42
PRDO> V manuále sa udáva rozmer x alebo z, teraz si neviem presne vybaviť, podľa ktorého sa hrúbka tesnenia volí. Meria sa medzi hornou plochou valca a vrchnou plochou piestu. Ak máš KTM, tak myslím, že oni ho určite udávajú. Väčšinou býva 0 a nejaká tolerancia, t.j. tieto plochy sú v rovine. Ale ako vravím, tou hodnotou si nie som istý, tak preštuduj manuál.

Hodnotenie príspevku:  0    0
PRDO
registrovaný člen
Pridané: 08.01.2012 15:40
volodaj: ano potrebujem to na ktm a nasiel som v manuale dimension X- horna hrana priestu- horny okraj valca 0,0mm +0,10mm, este je tu aj dimension Z - vyska ovladania klapky 43,5mm. takze nahodit piest, dat ho na hornu uvrat a odmerat aky je rozdiel medzi hranou piestu a okrajom valca ? podla toho urit uz hrubku tesnenia pod valec tak aby to vyslo v rozmedzi medzi 0,0mm a 0,10 mm ?


Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 08.01.2012 16:50
Áno, hlavne nezabudni, že tých +0,10 znamená, že piest je o toľko utopený dovnútra, nie von. Takže by nemal trčať von.

Hodnotenie príspevku:  0    0
stanley010
registrovaný člen
Pridané: 22.01.2013 22:30
zdravim chalani nechcem zakladat novu temu takže budem stručny Honda CR 250 1999 nikasil či vložka - na valci už vidno vidrane miesta :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 21.09.2019
MM SR Countrycross + Quad
Morovno
cal_icon 22.09.2019
MM SR Countrycross dvojíc
Morovno
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky